missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 9

Publicerad 2010-12-21 13:02:13 i Allmänt

Dagens tema är Min tro
Jag tror att många redan vet vad jag tror på.. Det paranormala, det övernaturliga, liv efter döden, spöken, andar att allt har en mening, ödet m.m jaa det är min tro!!
Vet att många tycker det här är rappakalja och jag har blivit kallad knäpp,korkad, flummig, konstig, och en massa sånt pga det här men vadå.. jag tror att det finns ett liv efter döden jag tror att när man dör är det bara kroppen (som vi har till låns) som dör, själen vandrar vidare till "andra sidan" och fortsätter sin resa med lärdom och utveckling och sen återfödds vi och fortsätter så¨.. jag respekter alla andra som som tror på andra religoner och förhoppningsvis så respekterar de mig och min tro åxå!!

jag känner en kvinna som ja prata tro med som sa jag tror inte jag vet!! de tyckte jag var väldigt klokt sagt och jag vet att det faktiskt finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela