missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Utmaning dag 4

Publicerad 2010-12-16 16:58:08 i Allmänt

Ok temat för dagens utmaning är mitt drömyrke
Drömyrken
har vi alla mer eller mindre.. själv har jag haft en del drömyrken under min uppväxt men det finns ett yrke som har levt kvar sedan jag var liten och det har aldrig försvunnit snarare växt sig starkare. Mitt dröm yrke sen jag var liiiiiten är POLIS. jag har alltid velat bli polis. Sen har jag även när jag var liten velat bli cirkus prinsessa, modell, och nån gång när ja var si så där 5 år tror jag så skulle jag bli sveriges prinsessa åxå.
Men som sagt mitt absoluta drömyrke vore att få bli polis. Har gått en en linje på folkhögskolan i trosa (stensunds folkhögskola) som heter Polisförberedande, där läste jag upp betyg m.m för att ens kunna söka in till polishögskolan, sen även för att få ännu mera insikt i polisyrket och alla dess inriktningar som faktiskt finns där. Hundenhet, krim, jaaa det finns hur många inritkningar som helst faktiskt..
har en grym huvudvärk i dag så ja känner att de blir inte så mycket mer än så här på dagens inlägg..

i morse när vi klev upp så möttes man av ca 40cm snö utanför trappen.. inte kul alls blev till att skotta uppfarten så man hade en chans att ta sig nånstans

By the way.. jag tror jag skulle bli en bra polis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela