missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 3

Publicerad 2010-12-15 13:03:07 i Allmänt

Dagens tema på utmaningen är mina föräldrar

Har "tekniskt" sett 3 st föräldrar..
Min mamma Ulla-brith min Biologiska pappa Rune och min pappa Kenneth.
Har alltid bott hos min mamma sedan hela mitt liv kan man nog säga, hmm "sedan hela mitt liv??" kan man ens skriva så?? ja ja tydligen eftersom ja just gjorde det.. Hade nog en ganska bra uppväxt och mamma har alltid gjort så gott hon har kunnat för att jag syrran och broder ska ha de bra och ja tycker hon har lycktas bra med det åxå!!
Pappa Rune då.. jaaa han har ja inte direkt haft någon kontakt med, träffade honom när jag var 14-15 år gammal. Har tagit hans efternamn så jag har dubbla efternamn, haft lite kontakt för några år sen igen men inget som har bestått så att säga

Pappa Kenneth då.. det är han som jag kallar för pappa och alltid har gjort och alltid kommer att göra. Minns det inte själv men mamma och pappa har berättat att en gång när han skulle hämta syrran och brorsan (som är hans biologiska barn) så stog jag i hallen och frågade om jag inte kunde få följa med honom.. var väldigt liten kanske si så där 2-3 år eller nått å sen den dagen har det varit så!! Han har tagit till sig mig som sin egen och det har aldrig varit nått konstigt med det heller och precis som ja alltid sett han som min pappa och alltid kommer att göra så har han sen den dagen och kommer alltid att se mig som sin dotter!!
Älskar er mamma och pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela