missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 16

Publicerad 2010-12-31 13:20:23 i Allmänt

Dagens tema Min första kyss
Har ju inte bloggat på ett par dagar nu men som några av er vet så har jag varit och är fortfarande sjuk!! Hostar som en dåre så revbenen har börjat ömma, fryser/svettas om vartannat och huvudvärken den har varit ständigt återkommande, dock har ja inte haft någon super huvudvärk de senaste dagarna men ändå inte kul de här..

Ja ja över till utmaningen då.. Min första kyss, ja den fick jag väldigt väldigt ung kanske eller jag tycker nog att de e lite ungt.. minns inte riktigt exakt hur gammal jag var, men tror de var runt 8 års åldern.. och det var med syrrans dåvarande kille :s ops.. sorry.. han var hemma hos oss och ja minns inte vart syrran var men vi pratade och jag var ju hemligt kär i honom och vips så kyste han mig eller ja vi kysste varandra kan man väl säga.. sen blev de ett himla liv när syrran fick veta, syrran och killen gjorde slut såklart. och jaaa de var ju ingen direkt drömkyss om man säger så haha, och de var ju inte så snällt att kyssa syrrans kille men jag fattade ju inte sånt då, men  men de var min första kyss de.

nej nu blir de till att grejja lite här hemma. ska tända lite ljus å så så de blir lite mysstämning.

Hoppas alla får ett riktigt gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela