missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Utmaning dag 15

Publicerad 2010-12-27 15:13:48 i Allmänt

Dagens tema Mina drömmar
Mina drömmar, hmm vad har jag för drömmar, jag vet  inte riktigt faktiskt.. Men jag önskar att mina nära och kära får vara friska och krya och få ett bra liv. Jag önskar att jag kom in på polishögskolan och klarade av det bra så jag fick leva min dröm som Polis. det är ju verklgien något jag drömt om hela mitt liv. Att bli polis.
Jag skulle vilja bo på landet som jag gör. Äga mitt hus ha djur, hundar katter en eller kanske två hästar. En till kevin och en till mig. Jobba som polis ha en bra ekonomi. Ja ett ordnat liv med härlig harmoni och ett lugn runt omkring mig. Utvecklas och få jobba mer inom det mediala med både healing och rådgivningen få min egna mottagning inom detta kanske, ja de vore kul. Hålla mina meditations kurser. Många kanske rynkar på näsan inför meditation det gjorde jag i början ialla fall men ja tänkte va fan de går ju att ttesta och det är jag verkligen glad för nu. Meditation har gett mig väldigt mycket. Mycket frid i sinnet.

Åh sen skulle jag vilja ha så pass bra ekonomi så¨jag och familjen kunde åka utomlands en gång om året utan att oroa oss över ekonomin efter och före resan. att bara kunna få njuta av livet och leva här och nu!! leva för dagen!

det är nog min dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela