missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 14

Publicerad 2010-12-26 14:53:00 i Allmänt

dagens tema är -vad hade jag på mig idag
Eftersom ja lyckats ha tinlägg så hoppar jag över titeln utmaning dag 13 och därför hoppar direkt till 14 så de faktiskt blir rätt..

Ja vad hade jag på mig idag, idag har jag ankelstrumpor som e randiga med färgerna turkos, vit, och grön. Ett par grön/grå nike byxor och en röd cardigan. + min vita bh. och ett par fårskinnstofflor.
dagens outfit och ska jag vara ärlig så tror ja faktiskt inte att de blir så mycket bättre än så idag..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Var hem,bjudna till hyresvärden å hans familj igår.. åh herregud har inga ord för de tror jag haha fan vad roligt vi hade, Kom dit som sagt  fick oss en varsinn öl och satt och pratade lite, det var riktigt trevligt, carina jan å älsklingen drack glögg och ja tog öl, sen efter någon timme så bjöds de på julmat och herregud vilken enormt god julskinka hon hade gjort carina.. den var gudomlig!! inte alls som vanlig julskinka hon hade fått in någon viltsmak i den mmmm bästa skinkan ja ätit!! till maten blev de ju nubbe då såklart.. sen kom de mera öl och mera öl o mera öl sen kom de whiskey och hör och häpna.. JAG DRACK whiskey!!! haha de trodde jag aldrig om ja ska vara ärlig men gott gott var det!! vi festade pratade skrattade och hade enormt trevligt ända tills 03.00 nånting när deras son körde hem oss
de var den bästa kvällen på länge (ja förutom myskvällarna med min älskling såklart) men bästa sociala kvällen då :D

Hoppas ni alla haft en bra julhelg

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela