missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Utmaning dag 12

Publicerad 2010-12-25 11:46:17 i Allmänt

dagens tema- min vecka
Upptäckte precis att jag döpt TVÅ inlägg på dag 10 fast med olika innehåll då.. så ja ja strunt samma haha
dagens utmaning då.. min vecka.. hmm hur har den avrit? den har varit bra tycker jag..
I måndags var det att kliva upp tidigt för kevin skulle till skolan.. Vi satt och myste och pratade vid köksbordet och drack varm oboy gott de.
sen efter skolan var Joda med kevin hem från skolan och dom lekte "snömonster" eller något sånt... de tog på sig vinter kläder och tog me sig mobilerna ut oc h filmade varandra.. Joda kastade sig i snön med huvudet före.. och jag lovar haha de såg för roligt ut det var bara jackan och benen som syntes allt annat var borta i snön..  På tisdagen var Joda sjuk och missade skolavslutningen...
Efter skolavslutningen på tisdag så åkte jag och kevin ner till karlstad för där ville han spendera jullovet. jag åkte hem igen och grejjade här hemma och myste med min älskling och så.. dagen innan julafton hade jag och älskling en egen liten julafton med julmat bingolotto och lite sånt. det avr helöt nderbart en riktigt mysig kväll!!!

Julafton kom och jag gasade ner mot karlstad igen, vi hade ju planerat att åka till svärföräldrarna över jul men de där med djurvakt en s¨n här storhelg e ganska svårt så vi satsar på att åka dit på påsk i stället :) firade lite jul emd mamma pappa bror o kevvan mysigt. god mat å lite klappar!!
sen blev det hemfärd igen. Älsklingen såg förvånad ut när ja kom hem han trodde ja skulle vara kvar längre i karlstad. Hade med mig "the speed demon" hem åxå ;) Enya, pappas nakenhund.. hon ska få vara här tills efter nyår då hon e så skotträdd så hon tvingas bli nerdrogad under nyår så hon ska slippa bli helt apatisk av rädsla.. stackarn!!

Idag på juldagen så blir de lite småplock och bara vara här hemma i eftermiddag/kväll e vi hembjudna till våra hyresvärd med fru så det ska bli trevligt. dom e helt fantastiska och jätte trevliga. kunde inte ha fått bättre hyresvärdar ialla fall det vet jag!!

nej nu e de dags att grejja med lite andra saker här

ha en riktigt trevlig juldag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela