missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Utmaning dag 10

Publicerad 2010-12-23 17:32:40 i Allmänt

Dagens tema Mina syskon

Ja jag har 3 st syskon. Två bröder och en syster. Antar att jag får börja uppifrån med den äldsta då.
Stefan-- Han är 18 år äldre än mig och är min halvbror på pappas sida. Har inte alltid haft kontakt med honom men jag var nyfiken och kände att jag ville träffa honom och få kontakt med honom så för kanske ca 7 år sen så letade jag upp hans telefon nummer och ringde honom.. Jag var ju sjukt nervös. Då jag inte har någon direkt kontakt med min biologiska pappa så visste jag heller inte om Stefan visste om att jag fanns eller något sådant.. Han svarade inte men efter någon timme så ringde han upp för at såg mitt nr på nummer presentatören.. Uasch jag var enormt nervös.. Minns inte allt jag sa men ja minns att jag började lite försiktigt med att säga att ja inte visste om jag kommit rätt och ja frågade om han hade en pappa som hette Rune Nilsson.. Ja visst hade han det.. sen började vi prata och jag förklarade såklart vem jag var och så.. det visade sig att han faktiskt visste om att jag fanns och att han tänkt på mig lite då å då och undrat om mig.

Sen har vi
Marcus-- han är 8 år äldre än mig, Jag och Marcus är och har alltid varit väldigt lika varandra, vi har alltid kommit bra överens och haft många gemensamma vänner. Festat mycket och ofta ihop, Vi har tillåmed bott ihop i två omgångar. Ja vi ahr mycket gemensamt och vi har alltid varit väldigt bra vänner. vi tycker väldigt lika om många saker.
Älskar honom

och så har vi min Syster
Therese-- Hon är 4 år äldre än mig. Jag och syrran har gjort mycket tokigt ihop.. Bla skrämde vi livet ur hennes pojkvän en midsommarhelg för ca 6-7 år sedan..  haha det var min första (och sista) lediga midsommar, och jag syrran hennes kille Thomas och två andra vänner åkte till Strömstad för att fira midsommar. Syrran var chaufför och jag och thomas startade hårt redan i karlstad med en kall öl!!  senare på kvällen började jag få kramp i ena överarmen men de gick över.. sen vaknade jag mitt i natten av att krampen hade kommit tillbax och gjorde 1000000000ggr ondare.. syrran vaknade av att ja låg och stöna och ojjade mig så vi smet ur tältet å ner på toan för att ja skulle få värktabletter.. nu hör de ju även till att ja har lite av en "tältfobi" jag var rädd för att sova i tält för alla psykopater som finns där ute så jag ville sova i mitten syrran längst in och thomas som är störst ca 1,5 meter bred (han e ingen tjockis) och ca 2 meter lång låg ytterst..  och tänk er då hans min och reaktion när han vaknade.. kollar upp enormt bakfull och ser att ytterst ligger syrran i mitten jag och han längst in. hahaha han tvär satte sig upp och s¨g livrädd ut och frågade "har jag gjort nått dumt"
Sen åkte jag och syrran på en dygnskryssning åxå och den ska vi faktiskt inte ens gå in på.. men jisses vad roligt vi hade på den!!! <3
Älskar dig

Ja det var en blandad presentation av mina syskon



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela