missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

ett tag sen

Publicerad 2010-12-10 19:30:07 i Allmänt

har varit ganska jobbigt ett tag och väldigt förvirrande, mycket negativt som hänt men de finns nog någon större mening med de hela tror ja..
Förra helgen var de bra ialla fall var på Englagård så de var kul..
skriver mer i morgon eller något har inte riktigt tiden nu

Puss å kram många barn

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-11 12:34:06

Hmm då är det ju nått som hänt,men du kanske inte vill tala om de. och de behöver du inte. Men du vet att jag finns där. Hoppas vi hinner ses på söndag.. kram saknar dig gumz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela