missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Dag 7

Publicerad 2010-12-19 15:02:20 i Allmänt

Dagens tema är Min bästa vän!

Hmm bästa vän.. de där är faktiskt svårt tycker jag, ingen av mina vänner får ta illa upp nu!!! Jag har några riktigt bra vänner som jag vet att jag kan prata med men någon absolut bästa vän??
Hmm får nog säga Donna på den i sådana fall. Eller min älskling Andreas. Och Kevin!! de e nog de som ja får titulera som mina bästa vänner tror jag.. nej gud de var svårt. trodde inte att de skulle vara svårt att säga en bästa vän men de var de faktiskt..
Jag har några riktigt bra vänner som sagt som jag kan prata med om olika saker, men den som jag kan prata om allt med är ju faktiskt min älskling och jag litar på honom till 1000000000.  Vet att ja även skulle kunna säga allt till kevin men han är 10 år så det gör man ju faktiskt inte. och donna min underbara donna henne kan man lita på haha henne kan man säga vad som helst till och hon ser alltid lika glad ut och ger en en blöt puss och hon säger aldrig något till någon ;) haha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annars idag då?? Kl ringde 06.30 och de var dags att gå upp, Kevin skulle ner till Ica och hämtas upp av Elias och hans mamma Maria, Han skulle få följa med till  Kil där Elias hade innebandy match idag och sen skulle dom iväg till karlstad en stund. Fick nästan en chock när vi öppnade dörren och möttes av en "snöpust" japps en rejäll vindpust kom emot oss och den var alldeles vit och full av snö.-.. det snöade ganska rejällt i morse så det blev att sakta och försiktigt åka ner mot centrum. men vi kom i tid, i god tid..
Kevin ringde mig sen runt 12.00 tiden nån gång tror ja det var och var helt överlycklig, Elias lag hade vunnit och nu var de på väg mot karlstad han skulle höra av sig sen när de närmade sig gräsmark igen.
Gick ut för vi skulle åka in till sunne en sväng men konstaterade ganska så snabbt att vi inte skulle ta oss av gården om vi inte började skotta bort all snö som kommit.. och att skotta all den här snön skulle ta en evighet för de hade kommit närmare 2 dec IGEN så nu står vi här med snö upp till knäna och kan nog säga att vi e rejällt insnöade, Pratade med hyresvärden och han sa att han pratat med en kompis till honom som skulle komma och ploga åt oss med traktor senare, han kunde inte säga nån tid men de e ju helt ok bara vi får de plogat så vi kan ta oss nånstans åtminstone i morgon så e jag nöjd!

Well thats all for today. Nu blir de att fortsätta med maten, ugnsbakad fisk och ris!! Mums



Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-19 17:37:08

Ja de är väl de negativa med att bo som ni kanske gör.NÄR de kommer en massa snö.. =/ hoppas ni får det plogat. Ja detta med bästa vän är svårt. För man har kanske många,som man kan prata med olika saker om. Men sin partner är självklart sin bästa vän. Den lever du ju nära. Kram på dig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela