missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Dag 2 utmaning!

Publicerad 2010-12-14 11:04:55 i Allmänt

Min första Kärlek
Min första kärlek är ganska "udda" eller kanske egentligen fullt normal..
Minns den jätte tydligt och de var faktiskt bara några få veckor sen som ja pratade med Min första kärlek om just detta.-. Ja ja Min första kärlek inträffade när jag var ca 4 år eller något sånt, Jag blev super kär och jag planerade vårat bröllop och en himla massa s¨nna saker.. Min första kärlek Heter Daniel och är min kusin!!  Var verkligen upp över öronen förälskad i honom!!
Jag var nog en riktig liten djävul när ja var liten tror jag.. som jag skrev i presentationen så växte min vilja med mig och vid 4 års ålder var jag ganska bestämd av mig och jag hade ju bestämt att jag och Daniel skulle gifta oss och de var inget att diskutera.. så om han inte gjorde som jag ville så började vi slåss haha vi hade ena riktiga kuddkrig och när jag senast träffade honom för någon månad sen hos min morbror och hans fru så kom vi in å prata på mitt humör och våra små krig vi hade som unga..vi skrattade ganska gott åt de och danne försökte förklara allt för sin flickvän Gille som för övrigt är en jätte jätte gullig tjej!!

Men min första riktigt kärlek var nog ändå Kevins pappa tror jag. Vi blev tillsammans under lite udda omständigheter. Min kompis Anna var ihop med robin och ja var ihop med en kille som heter Jimmy, Anna och robin gjorde slut (som så många gånger förut..) Anna fråga om ja kunde försöka hjälpa henne att få tillbax robin.. och självklart eftersom ja e en sån bra vän så skulle jag ju fixa detta... men de gick ju inte riktigt som ja tänkt mig.. JAG blev däremot ihop med robin och anna blev ihop med jimmy.. vi båda fick barn ihop med dessa två knasbollar!!
Robin lärde mig ett och annat.. innan ja träffade robin så var ja kanske inte så snäll mot mina pojkvänner, Jag hade väldigt lätt att få killar och det njöt jag ju av om vi säger så.. Och när jag träffade robin så lärde han mig en enorm läxa.. Han var otrogen mot mig ett x antal ggr... Alldeles för många gånger på för kort tid för att ens nämna här så när jag fick veta detta så fick jag känna på hur de kändes att bli bedragen, det var ju inget som ja varit med om förut och jävlar vad ont det gjorde.. så sen den dagen svor jag att aldrig mer vara otrogen mot någon och det har jag hållt åxå!! Jag vill aldrig såra någon så mycket som robin sårade mig!!

så även om han faktiskt var ett svin måååånga gånger så lärde han mig en av de viktigaste läxorna trots allt!!

Japps de var min första kärlek x2 det!!

Ha en riktigt bra dag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela