missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

vila vila vila

Publicerad 2010-08-01 14:59:17 i Allmänt

de e vad som står på mitt schema just nu.. kan visserligen inte göra sååå himla mycket annat heller med tanke på att så fort ja rör mig för mycket å så så snurrar hela världen runt och det är allt annat än trevligt kan ja säga.. packade ner lite filmer och böcker förut ur bokhyllan, skönt att börja få tömma den lite faktiskt men de blev bara en kartong som ja packade för sen börja de snurra igen så nu ligger ja här raklång i sängen o surfar runt!!!

Sötaste Lena å Louise ringe förut för att kolla hur det var med mig <3 såå gulligt av dom. man blir glad när de händer nått sånt, eller ja händer å händer när någon gör så. Dadevil ringde igår åxå å kolla hur de var med mig. värst är de på morgonen och fram tills tidig eftermiddag, är nästan som att huvudet måste ha några timmar på sig att vänja sig vid yrseln. konstigt fenomen de här med kristaller i örona å allt va de nu var.. i morgon ska ja försöka ta mig till försäkringskassan men sjukskrivningen från läkaren på CSK så ja åtminstone får sjukersättning för de passen ja förlorade nu när världen bestämde sig för att sätta mig i "gungning".. å om mindre än 2 veckor så flyttar vi!! så alla som känner sig snälla och intresserade får gärna hjälpa till med flytten!! kommer ju behöva all den hjälp man kan få.. har ju bara min bil att köra i å jag har ingen dragkrok heller så finns det någon med dragkrok på bilen så e ni väldigt välkomna och om ni dessutom även har ett släp så ta gärna med det åxå!!!!

nej nu ska ja slö surfa runt lite å se vad som händer i världen..
ha de bäst kramar i ljus och kärlek

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-08-01 17:11:37

ja tyvärr har vi ingen dragkrok vi heller, men om det passar,så kan vi hjälpa. Får hojta vännen.

Ta de lugnt o sköt om er.. kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela