missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

inte lätt de här med sjukskrivning..

Publicerad 2010-08-02 18:43:16 i Allmänt

var till försäkringskassan och skulle lämna in papprena från csk som ja fick med sjukskrivningen och det var inte det lättaste, eftersom ja bara hade arbetspass i arresten under sjukskrivningstiden så var ja tvungen att ha ett papper från polisen att ja missat arbetspass där pga sjukdom/sjukskrivningen och vilka pass med datum och tider som de gällde och om de gav mig sjukpenning. så de var bara att åka dit å fixa pappret å sen tebax till försäkrningskassan.. väl tillbaka där så tog hon emot papprena å sa att ja skulle få ett brev med ytterligare ett papper att fylla i å skicka in för att de skulle bli godkännt.. herregud de e krångligt de där. fast de e väl kanske för att folk som fuskar med de där inte ska orka hålla på med de kanske, ja jag vet inte.. sen då.. käka lite smörgås tårta och var ute på gräsmattan och kastade pinnar åt enya, hon sprang glatt och jag satt som en padda mitt på gräsmattan :) nu e de lite vila som gäller å sen ska ja försöka fortsätta med packningen. wiiiiiie ca 1 vecka kvar tills vi får tillgång till huset!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela