missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

flytten är klar...

Publicerad 2010-08-18 13:00:31 i Allmänt

och vi är fast här ute i skogen..  trivs som bara den det är verkligen underbart här ute i skogen och i huset.. mycket bra och lugna varma sköna energier.. men vi har fått ett stort problem... i lördags så krockades min bil.. och tro mig vi är verkligen verkligen beroende av bilen här, är ju ca 2-2,5 mil till närmaste affär..  bilen kraschade rakt ner i skogen, men tur i oturen så kom ingen till skada och inte heller något av uthusen som den så fint svischade förbi.. kylaren är trasig men de e åxå det enda som syns sen kanske de e fler saker som har pajjat de vet ja ju inte.. men är nu i stort behov av en bil. så en vädjan till alla som läser min blogg.. vet ni någon som har en bil som funkar och inte är trasig till salu eller kortare utlåning?? behöver inte vara en kombi eller så.. bara den är en bil som är laglig att köra skattad och besiktigad så man inte behöver hålla på med sånt.. är i stort akut behov av en bil. vilken som helst bara den går att köra typ nu direkt så är det välkommet!!!!

annars då?? jo då vi böjar sakta men säkert komma i ordning i huset så de e härligt..

kramar i ljus och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela