missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

åh hej å hå..

Publicerad 2010-08-26 22:41:22 i Allmänt

snart sängen för min del.. blev en hel del shopping idag.. kevin fick nya kläder för närmare 900kr.. men då fick han ett par byxor, en t-shirt, en luvtröjja och en "skate skjorta" (ja tyckte de såg ut som en helt vanlig skjorta..)
till mig blev de en malibu flaska, två st. varm o kall (vin) en sangria och en blue nun.. (vadå?? man måste bunkra upp när man bor som vi gör..) sen köpte ja 2st nya tunnlar till min älskling, sen fick han några öl till sig åxå (de är han mer än värd)

såå jaa de har varit en riktigt kanon shopping dag så att säga, just ja jag har "hjälpt" mig själv lite å betalat lite extra på mitt årspaket till Englagård åxå :D

nä nu blir de en riktigt snabb dusch sen blir de säääängen!!

Puss å kram
älskar min underbara son och sambo!!
min mamma o pappa
syster å bror
å mina vänner ni vet vilka ni är!!

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-08-29 10:05:10

Ja det blir ju dyrt att åka och handla varje dag,så bunkra är en bra ide,man vet ju inte heller när man kanske blir sugen. =) ha en bra dag!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela