missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Vårat år!!

Publicerad 2010-04-06 14:14:22 i Allmänt

ja de e faktiskt så de börjar kännas nu, som att 2010 kommer att bli vårat år! ja mitt och min familjs ialla fall. känns som att nu e de dags för oss att ha lite tur å sånna saker,  i år kommer de hända saker och de kommer vara bra saker, visst de kommer säkert motgångar åxå men inte av de slaget som vi verkligen har fått nog av!! nu räcker de med negativa energier och dåliga tider. i å¨r SKA de bli vårt år!! i år i år i år i år!!
I natt e de arrest jobb igen WOHO ME LIKE!!! i morgon å torsdag e de åxå jobb å då e de med bey som personlig assistent.. ja har kommit på en sak när de gäller jobb.. eller ialla fall när de gäller mig och jobb.. haha jag har varit lång ledig nu sen i söndags.. slutade kl 22.00 i söndags och nu e de dags att jobba i kväll igen 21.45 börjar de men jag gillar att jobba så ja klagar inte, fast jo jag veeeeet ja veeet!! Man måste ta de lugnt så man inte blir helt slutkörd jag vet, och ja jag ska ta de lugnt jag lovar.. men i bland vissa kortare perioder så blir de så här å sen får man en välförtjänt fin lön och kan roa sig å njuta av den.

i morgon under dagen ska ja i väg å träffa P.L.J woho!! de ser jag fram emot.. ska bli spännande.. ska se om ja kan försökra luska ut lite saker som ska hända framöver.. hon sitter ju inne med den informationen så att säga haha å jag vet att hon vet men frågan e om hon vill/ska säga de ännu.. well well man får se vad framtiden har att utvisa, älskling ska med dit åxå så de ska bli riktigt kul å se vad han tycker åxå. tror han gillert!!

nej nu ska ja se vad som finns i köket att äta för nu börjar magen att kurra på å göra sig påmind om att den behöver fyllas lite granna!!

have a nice day!!

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-04-07 03:58:02

Ja det är väl iallafall på tiden,att de ska vara lite tur hos er.. de önskar vi nog alla er. hehe hoppas han får det skoj han oxå på ert hemliga möte... kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela