missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

underbara ledighet

Publicerad 2010-04-20 12:26:18 i Allmänt

härligt med lite ledigt.. känner att min kropp behöver de så den får vila upp sig lite, skulle ha varit i väg och spöat "pöjkera" i bowling i kväll.. ja Jessi mot stoffe o Andreas och ev. kevin :p fast kevin hade fått vara med mig å jessi tror ja för han e ganska duktig så jessi om inte annat hade behövt hans hjälp.. jag hade ju inte varit till någon hjälp för att ta hem vinsten hahaha!!
Men jessi hörde av sig här på förmiddagen och meddelade att hon var tvungen att ställa in för hon hade blivit sjuk, inte kul inte kul. hoppas du kryar på dig gums!!

Annars då?? ska best'älla tågbiljetter idag åxå inför kursen som e mån-onsdag nästa vecka woho ska bli riktigt kuligt faktiskt!! längtar!!!
Kommer bli intressant och väldigt givande tror jag :p

nej nu ska ja fixa lite här hemma och gå igenom mailen å fb å så..
se ya all

du kan va...

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-04-20 14:01:53

ja de var trist att jag skulle gå o bli sjuk,så typiskt,men jag hoppas vi finner en ny tid snart... hoppas ni får det superduper skoj på kursen nästa vecka,va kul!! kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela