missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

sista natten sen ledig!!!

Publicerad 2010-04-18 16:57:35 i Allmänt

Jag brukar ju inte längta efter att få vara ledig, brukar ju faktiskt nästan längta tills ja ska jobba och särskillt i arresten. ÄLSKAR DET JOBBET!! men nu ska de bli underbart att vara ledig.. kommer bli en massa mys, promenader, film och skojj under veckan jag ser verkligen verkligen fram emot det, ska bli enormt kul och härligt med ledighet. Har kommit på att man faktiskt behöver vara lite ledig i mellanåt :p
under veckan så blir de som sagt en massa promenader och så sen så kommer de även bli en hel del healing träning å de behövs ju.. har ju legat på latsidan lite vilketja inte borde hihi ops..
nä nu ska ja nog gå å göra en pajj, e super sugen på pajj mums mums mums

Kram på er alla
älskar min familj så enormt mycket och jag är lycklig som har dom!!

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-04-19 11:04:28

=) hihi har du oxå insett att det är bra att vara ledig ibland.. men jag förstår att du trivs på arrestjobbet. Du är som klippt o skuren att jobba med busar L hoppas du får det massa mys nu under ledigheten,hoppas vi syns imorgon. kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela