missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

påsk!!

Publicerad 2010-04-02 17:04:07 i Allmänt

har ätit mammas janssons frestelse idag!! guuud ja bara älskar den sååå gud mums mums, finns lite kvar i kylen men den äter säkert min älskling upp i kväll nä'r ja e på jobbet :p de får han gärna göra visserligen, ja mumsade ju av hans pizza igår hehe

ja ja påsk helg nu ju, så va ska man göra?? festa, slappa, åka iväg å h'älsa på nån/några vänner och snacka skit å ha kul eller bara underbara hemma dagar?? Nopps inte en enda av dessa saker, jag ska jobba i arresten hela påskhelgen å ja gillert!! natt nu fredag å lördag å sen söndag kväll. ska bli gillert gillert!!
har visserligen varit underbart att ha fått vara ledig å bara vara hemma med mina älsklingar ons.torsdag åxå!!

igår tog ja å¨älsklingen en promenad med Donna, vi hade tänkt tagit en promenad som tar ca 20 min men när vi var ute å gick så var de såååå härligt och både ja älskling å donna njöt för fullt så de slutade med att vi hamnade uppe i skogen å efter 1,5 timme så var vi hemma igen härligt härligt..
nej nu ska ja lägga mig å vila lite inför nattens arbete.. blev en kort och tråkig blogg i dag men men

kram på er

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-04-02 20:26:50

Inte fel att bara va heller,att inte göra nått,hoppas ni får en lugn natt. =) kram kram

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-04-02 21:10:40

hoppas helgen blir fin,och att ni får en lugn stund på arresten.. glad påsk på dig vännen och hela familjen oxå..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela