missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

en bra dag med mycket energi

Publicerad 2010-04-15 15:44:24 i Allmänt

idag e de en bra dag trots att molnen och lite kallare vindar omger oss när vi kliver utanför dörren.. nästan lite små kyligt ute idag men men. var till fältet med donna och älsklingen idag och på väg hem så började de tillåmed att regna lite. GUD jag ÄLSKAR lukten av blöt asfallt, kalla mig knäpp eller något men blötasfallt är en GOD lukt. jag gillert!!

Annars då?? idag är de lite av en slappis dag, har varit långa promenader och sånna saker i snart en vecka så idag passar vi på att slappa lite, igår "firade" vi att jag var ledig och fick stanna hemma och sova med pajj och glass i sängen till filmen "From Hell" en film baserad på händelserna om Jack The Ripper som härjade lös på gatorna i London på 1800 talet. en speciell men ganska bra film faktiskt. inte bästa filmen att äta jordgubbspajj till kanske haha inte om man är känslig iallafall med tanke på att man fick se en massa inälvor och så å sen tittade man ner i sin tallring med mosade jordgubbar och glass hahaha men de rör mig inte i ryggen. inga större problem med sånt faktiskt.. är väl härdad genom mina jobb tror ja. ja alltså inte för att de e mycket blod och inävlor där men ja ja..

I kväll blir det middag med tjejerna på jobbet och chefen åxå så klart. ska bli riktigt trevligt blir middag på "Båten" vi har ju varit ute på samma ställe de senaste gångerna nämligen Habibi som jag verkligen älskar.. den resturangen är mysig hemtrevlig med god service och enooormt god mat!!! tror att många av oss på jobbet gärna hade återvänt till Habibi men man må¨ste ju prova något nytt ibland åxå så i kväll blir de som sagt Båten.
Jag och Bey ska mötas i förväg och gå dit ihop. vi har lite busplaner som vi ska fixa innan vi ska knalla in på båten haha.

WOHO skickade iväg lite av en ansökan kan man nog kalla de till en 3 dagarskurs härom natten och igår fick jag ett bekräftelsemail på att ja å älsklingen fick varsinn plats på kursen så¨de ska bli super duper kul den 26/4-28/4 E VI ALLTSÅ INTE I KARLSTAD UTAN I ÖREBRO TRAKTEN PÅ KURS.
kattvakt efterlyses dessa dagar!!! och om någon vet nån som har en bil som de inte behöver dessa dagar vore de åxå bra!

Nää nu ska jag dricka mitt kaffe som ja nästan hade glömt bort sen blir de att fixa och dola och grejja här innan de e dags att åka mot staden på middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela